-R-kullen 1½ vecka gammal på fotot. Vad tiden går. Grattis Nallepojken, Ruby och Ronja i Sverige, och Milo och Riding With The Wind in Norge! Har glömt den sistnämndas smeknamn. Tack Inger för att du påminde mig.
R-kullen 2 år i dag
Det här inlägget postades i Blandat. Bokmärk permalänken.