Strömkarlens kennelblogg
Tibetansk spaniel sedan 1970
Gå till innehåll
Hem
Champions
Hundar
Kontakt
Valpar
←
Enzos första avkomma
Enzos söner 2 veckor
→
Jag är fortfarande ledig till ett nytt hem
Postat den
2011-09-22 torsdag
av
Monica
Är det ingen som vill ha mig, undrar Tessa.
Det här inlägget postades i
Blandat
. Bokmärk
permalänken
.
←
Enzos första avkomma
Enzos söner 2 veckor
→
Kenneln
Strömkarlens kennel
Senaste inläggen
Försök till ett nytt inlägg
Åh, vad det krånglar med allt
GOD JUL till dom som fortfarande tittar in här!
Min dator är i olag
Azienta Tui, 13/1-2003 – 12/7-2017
Förföljd av otur
Tian 11 år i dag
Grovjobb
Kärt besök
DÃ¥ var det dags igen
september 2011
M
T
O
T
F
L
S
« aug
okt »
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Meta
Logga in
Inlägg via
RSS
Kommentarer via
RSS
WordPress.org