Aevis 4½ månad

aevis-pa-trappan-4%c2%bd-man

Måste ju bara sätta in ett nytaget foto på lilla Aevis. Hon ligger så förnämt med frambenen, och ser fortsatt lika full i 17 ut. Nu har hon börjat tappa valptänder, så sen ska det bli intressant att se hur det nya garnityret blir. Försökte sätta ut bild av henne på FB, men det går inte nu, hur jag än försöker. Väldigt irriterande.

Det här inlägget postades i Blandat. Bokmärk permalänken.