Fortsatt krångel

Min son försökte hjälpa mig i går via telefonkontakt, men det misslyckades. Vi ska göra ett nytt försök i dag.Hoppas de som brukar maila mig ser detta, och vet varför jag inte svarar. Jag blir väldigt deprimerad över alltihopa, och undrar ju var mina mail och bilder finns. Kan ha kontakt på Facebook, men inte lika lätt som förr.

Det här inlägget postades i Blandat. Bokmärk permalänken.