Oväder

Det måste ha varit ett hiskligt oväder i natt. Mitt gamla fula plastbord, som stått på verandan, ligger upp och ner ett par meter bort på marken. Ett av benen ligger en bit därifrån. Hur det nu kommit över räcket. Med min dåliga hörsel har jag inte hört någonting, positivt som omväxling. Tvärtom har jag sovit ovanligt bra.  Solen skiner, vinden är vänligare. Får ge mig ut på promenad med tibbarna och se om något träd blåst ner.

Det här inlägget postades i Blandat. Bokmärk permalänken.